Norrköping

Nu har vi varit här ett tag.
Igår åkte vi ut med båten med Daniels morfar och fiskade ströming. Vi fick flera kilo. Alltid roligt när det nappar på kroken =)
Underbar dag. Sol och helt vindstilla.
Idag var det inte lika fint. Mulet och regn. Jag passade på att fixa en liten sommarfrissa hos frisören, kunde ju behövas.
Ska nog shoppa lite kläder imorgon. Det har jag inte gjort sedan i höstas och det kan verkligen behövas det också.

Dixie har semester och är fri från träning. Och jag märker att det är bra. Hon liksom tigger om att få jobba. Annars brukar det vara jag som tigger om det =) hehe
Men hon kan gott få längta ordentligt. Hon har fått visa sina konster för familjen här. Hennes bugning är riktigt fin nu och den bjuder hon på först eftersom den är färskast i minnet.

Hon har bliit attakerad idag av en fågelmamma. En unge hade trillat ner från boet och när mamman såg Dixie flög hon rakt ner mot henne och skrek. Flera gånger. Dixie förstår ingenting. Kanske vill fågeln leka? =)

Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0