Botten

Just nu är jag väldigt besviken och ledsen.
Det gick verkligen urdåligt på tävlingen ikväll.  Jag vet inte om det kan bli värre än såhär.
Dixie var absolut inte sig själv, hon var i en annan värld.

Det var jätte roligt att så många deltog på tävlingen i alla fall! Och nån måste ju komma sist =)

Det som var det mest märkliga och som jag inte förstår alls var att hon vägrade tandvisningen. Den har hon ALLTID en 10:a på. Det är det ju det säkraste momentet av alla. Men hon skulle absolut inte göra det och redan där visste jag att det inte skulle gå med resten heller. Och det gjorde det inte.

Hon reste sig även på platsliggningen vilket nästan aldrig händer heller. Hon stack på inkallningen och ställandet och nosade och drog i kopplet på fotgåendet.
Jag vet inte alls vad det var med henne idag. Och ändå kom vi tidigt så hon kunde springa av sig och jag tränade lite moment och hon genomförde de alla som ett rinnande vatten, så det är så hemskt att se när hon gör såhär.

Läggandet klarade hon i alla fall. Men det var ju det enda som vi fick 10:a på. Och Anita var alldeles för snäll och gav 10:a i helhetsintrycket. (Snarare 0 p.)

Jag erkänner direkt! Jag har ingen aning om hur jag ska bli av med dessa ständiga rus. Jag provar plan efter plan, men utan framsteg. Jag tycker snarare det bara blir värre och värre.
Det är en alldeles för stor självbelöning varje gång hon gör det. Och ju fler gånger hon lyckas desto svårare blir det att bli av med det. Så nu är det slut med det. Alla tips i världen är välkomna! För jag börjar nå min desperata punkt.

Jag har inte den minsta motivation att träna. Just nu vill jag bara ge upp och skita i allt, för det känns som om det inte spelar någon roll.
Just nu är vi sämst på allt. Sämst på löshundskursen och sämst på lydnaden. Och det borde vara tvärtom.


Men jag tycker verkligen att det är jätte roligt att det gick så bra för de andra idag. Jag önskar att vi en dag också ska vara där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0