Grundfärdigheter

Idag har jag städat ordentligt här hemma. Dixie drar in så mycket skit i huset.
Men det hinner inte gå lång tid innan Dixie tycker att det är alldeles för rent. Då rotar hon fram sina mjukisdjur och drar ut vadden ur dem så det ligger tussar överallt. Eller går hon och tar någon pappersförpackning ur vår källsortering och biter sönder i små bitar.
Jaja, vi har lite delade meningar där.

Idag har vi tränat lite på grundfärdigheter. Tasstarget. Det var ett år sedan vi gjorde det ordentligt, men hon minns. Skulle även lära henne att springa ut på distans och sätta sig och det gick jätte bra.
Sedan fick hon apportera lite saker.

Igår var jag hemma hos min kompis Maria och tittade på let´s dance. Jag är inte bara hundnörd =)
Det var väldigt trevligt i alla fall.

Nu ska vi åka till Landskrona och jobba igen. Men idag är där inga, så då kan "älgen" få springa i sin korridor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0