Möttes av hantverkare

Idag var jag och Dixie som vanligt ute och gick vår långa runda. Lekte, tränade platsliggning och språng march.
Hon är så snäll och lugn när vi är ute här hemma. Det är bara på Bialitt hon blir så himla uppskruvad. För när jag släpper henne här är hon som jag vill att hon ska vara. Inga rus, bara vanlig lös hund.

När vi kom hem stod dörren öppen och det var en massa hantverkare som byter våra fönster. Det hade jag ingen aning om att det var idag. Dixie skiter fullständigt i att det är massa okända här inne. Bryr sig inte det minsta. Hon har gått och lagt sig som vanligt.

Jag sitter här i min vrå för att inte vara ivägen. Hoppas de går snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0