Träning träning

Mamma har blivit sjuk så nu vet jag inte hur länge det dröjer innan jag får jobb igen. Har inget för tillfället. Vi skulle ta prover imorgon, men nu vet jag inte.

Det blir i alla fall en heldag till Dixie. Vi har varit ute och tränat platsliggning. Det gick bra. Men resten blev det inget med. Hon var mycket ofokuserad och ängslig.
Så vi gick hem igen och tränade inne. Jag tränade apportering på mitt sätt och det gick riktigt bra. Jag la ut apportbocken och hon sprang och hämtade den. Hon grep även från golvet och från handen och höll kvar några sekunder i alla fall.

Sen fick hon träna lite freestyle också. Måste ta ett pass till sen, för det var inte som det brukade.

Min hemsida går inte att uppdatera för tillfället! Den vill inte ansluta, men jag hoppas det fixar sig snart.

Ikväll är det löshundskurs och valpkurs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0