Måndag

Inget roligt alls har hänt idag. Det blev lite kris med det jobb jag håller på med. Men nu har jag löst det.
Daniel har nog inte körtelfeber. Han har gått för att göra sin tenta idag. Då är man inte så sjuk. Men han försöker ändå att spela lite sjuk. Han kan inte bära saker och igår kunde han inte diska. haha, den går jag inte på =)

Jag skulle prova momentet "rutan" igår med Dixie. Satte ut koner och la targetplatta i mitten. Men när jag skickar henne så springer hon ut och apporterar plattan istället.
Vi har tränat ganska mycket på att hon ska springa ut och hämta saker, så det var ju inte så konstigt att hon trodde hon skulle hämta den.
Men det finns massa andra sätt att träna på. Jag skulle ju bara prova. Och nu har vi gjort det.

Lydnadsklass 1 apporten har blivit lite bättre. Steg i rätt riktning i alla fall. Rätt som det är så lossnar det nog helt.

Nu ska jag planera kvällens massagekurs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0