valborg

Igår var det ju valborg. Och det fanns inget att klaga på. Vädret var ju helt fantastiskt med sina 25 grader och sol.
Vi var och firade med studenterna i Lund precis som vanligt. Från morgon till kväll.
Men vi var ändå hemma väldigt tidigt, så vi hyrde en film. Australia- (jag somnade lite, men den var nog bra)

Det man ska minnas nu är att Aprils väder har varit helt fantastiskt. Det ska jag verkligen försöka komma ihåg i sommar när det säkert kommer att regna.

Dixie är inte hos mig, hon har firat sin valborg med mina föräldrar. Jag tycker inte om att hon inte är här.
Men jag får verkligen tid att lägga upp planer på träningen. Just nu har jag nya planer igen. Jag tror och hoppas att det kommer bli riktigt bra.

Idag ska jag hem och hjälpa min överbelastade föräldrar. Det blir mycket sånt framöver tills de har flyttat.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Halloj! vad kul det var att träffa dig. Du e bara så söt!

Hoppas att Selmis mår bättre. Ska dina föräldrar flytta? Var då? Hoppas att vi kan ses snart... Kramz!

2009-05-01 @ 19:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0