Nu är hon hopplös

Dixies värld är helt upp och ner just nu.
Inget fungerar för tillfället. Hon har ett mycket stort behov av att vara nära mig och går inte det så hämtar hon mina skor och ligger och myser med dem.
På träning är hon väldigt ofokuserad och igår på agilityn gjorde hon inget rätt. Hon nosade och sprang och skällde på allt och inget och var väldigt stressad och ville inte alls träna.
Det har nog aldrig hänt att Dixie nosat på en agilityplan. Lydnadsträningen fungerar inte heller.
Åhhhhh ibland kan man önska att dessa löpperioder inte fanns. Inget blod än, men det kommer nog vilken dag som helst. Selma började ju i lördags och Dixie brukar komma en vecka efter.


Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till. Ska hon löpa innan söndag så vi inte kan delta på tävlingen eller kommer hon inte löpa innan söndag och vara knäpp ändå?
Nä, jag vet faktiskt inte just nu. Känns inte kul att åka dit med en hund som inte är i form och kanske få dåliga erfarenheter.

Måste ut och testa lite sen. Och går det inte bra så struntar jag i söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0