Bilder från igår

Inget nytt har hänt denna morgon. Så jag nöjer mig med att lägga ut de bilder som jag inte lyckades med igår:

Fortsättning Australien:


Jag håller en koala för första gången i mitt liv. Den bajsade på mig =/
Här är vi på Steve Irwin's djurpark (krokodiljägaren från animal planet) Han dog en tid senare
av en egentligen ofarlig stingrocka som stack honom mitt i hjärtat, vilket öde för en man som han!


Daniel provar på surfing för första gången och detta är en av de få bilder då han lyckas stå upp =)
Jag provade inte detta, då jag förstod att man skulle trilla i och antagligen få vatten i öronen och det är ju som sagt det värsta jag vet!


Den lilla pricken mitt i vattnet är en havssköldpadda. Den syntes mycket bättre i verkligheten, men har man
dålig kamera så har man.


En vy från Fraiser Island. Det var förbjudet att bada här och efter att ha tittat ner över vyn förstod vi varför.
Vi såg nämligen här uppifrån en ca 6 meters tigerhaj nedanför som väntade på sin middag. Hu vad läskigt!


Det mest fantastiska med Australien var alla djur och här är min alldeles egna lilla akrobat-apa!


Fantastiska solnedgångar!


Dessa vilda nattdjur kommer jag inte ihåg vad de heter, men de var väldigt nyfikna, söta och orädda!
Jag skulle gärna vilja ta med mig en hem!

Fortsättning följer....

Kommentarer
Postat av: Maja

gud så härliga bilder! Kan tänka mig att det var en upplevelse.



Kan helt klart samåka till några tävlingar till våren, hade varit skoj att ha en tävlarkompis :)

2009-10-21 @ 10:56:16
URL: http://coociidog.se
Postat av: Pernilla

Fantastiska bilder!

2009-10-21 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0