Dixie 2 år!!!



Ja, idag blir den stora lilla tjejen 2 år. Så fort tiden går. Det känns som det var igår vi hämtade hem henne.
Jag hoppas det blir många fler härliga år med min underbara prinsessa!
Som present idag valde hon ett älgben och lite torkad lunga =) Smaken är som baken, hehe.

När vi gick på vår morgonrunda så var det plötsligt en gubbe som följde efter oss. Han satt i en elrullstol och körde bakom oss och ibland körde han upp vid sidan av oss. Jag tänkte för mig själv och undrade vad det var för psyko som följde efter oss!?
Efter ett tag så frågar han hur gammal Dixie. Jag svarar att hon fyller 2 år idag.
Och då berättar han att han är gammal pensionerad utställningsdomare och blev bara tvungen att titta på Dixie. Han tyckte hon hade himelska rörelser och mycket fin kropp och vackert huvud.
Då tyckte jag genast om psykot =)

Mina stämband är kassa idag, men jag ska vara tyst hela dagen och hoppas att de håller ikväll. Det är agility för oss, sedan håller jag kurs och sedan är det serietävling i lydnad. Men vi ska inte vara med på tävlingen i kväll. Jag är inte i form för det och det känns onödigt att blanda in massa dåliga erfarenheter i tävlingssituationer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0