Helg

Är och softar hos mamma och pappa. Daniel jobbar.
Har tre hundar att se efter idag. Mina egna och så lilla Blanca som ska vara här tills imorgon.
Lillan har lite svårt att koppla av. Hon vill gärna leka med de andra hela tiden.
Dixie och Selma är dödströtta nu, men den lilla försöker hålla igång dem.

Har tränat lite med Dixie idag på ny plats. Hm... Gick inget vidare. Hon var väldigt okoncentrerad.
Men då vet jag det. Det är nog så som hon kommer vara på tävling ockå. Men det tar väl några gånger att hitta rutin.
Men vi ska kämpa på in i det sista. Jag misstänker vilka moment som kommer gå åt skogen och det är dem vi måste jobba på nu.
Men det blir inte mer denna helg.

Ska väl se fotbollen ikväll, men annars inte mycket hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0