Lördagskväll

Har nyss kommit hem från firandet av min farmor och farfars diamantbröllop. Trevligt att träffa alla släktingar och kusiner igen.

Har även hunnit med och tränat lite idag eftersom det var så trevligt träningsväder. Idag förvånades jag över två saker. En bra och en dålig.
Fotgåendet gick hon snyggare än någonsin! Och uthållighet hade hon också idag! Det var wow, men eftersom hon bara har gjort det typ idag så är det inget jag ska ta för givet att hon gör det igen. Men nu har jag i alla fall sett att det går och att hon kan.
Den dåliga saken var idag att hon inte kunde läggande under gång. Det har varit vårt "säkra kort" som hon har varit kanon på i ett halvår, det är det hon verkligen kan. Men idag var det som bortblåst. Jag ska försöka att inte göra någon stor grej av det även om jag genomgår en inre kris. Vi provar imorgon och se om det går då.
Annars är jag nöjd över våran dagsträning idag. En liten gnista fanns idag och det är jag glad över.

Bilder idag är från Australien:


Det ståtliga operahuset i Sidney. Vi bodde i Sidney i två månader, Daniel jobbade som kock och jag slappade =)


Här kommer vilda kakaduor och sätter sig på armarna


Här har vi lämnat Sidney och bor nu i bil eller tält i 7 månader. På campingen
är det inte sparvar som kommer och tigger mat =) En var så hungrig att den bet i min tå. Blev ett ordentligt jack.


Väldigt vackra djur och de finns överallt!!!


Här fick jag tillfälle att mata en livs levade vild kängru. Det är alltid något att ha på meritlistan =)


Älskar denna bilden! På resan lärde man sig verkligen att uppskatta alla våra vardagliga saker som el, rinnande vatten, säng... Här diskar Daniel efter vår konservmiddag som vi lagat på stormkök.


Det första jobbet vi fick som fruktplockare var på denna persikofarmen. Här jobbade vi från morgon till kväll med att plocka persikor. Mycket slitigt, men rolig erfarenhet och något jag aldrig kommer få uppleva igen.


Underbart goda!


Här kör jag traktorn med ett skördlass


Kommentarer
Postat av: Gunmai o Liza

Med tanke på vad du har fått uppleva så är väl en lydnadstävling ingenting.......Härliga bilder!

2009-10-18 @ 08:33:16
Postat av: Maja

Härliga ´bilder från Australien :)



Kolla in min blogg, du är utmanad :)

2009-10-18 @ 11:36:18
URL: http://coociidog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0