Min hjälpreda

Mellan lydnadsträningarna så sysslar vi med lite annat för att få variation. Och klickerövningar är det bästa om man både vill ha en glad, samarbetsvillig och mentalt trött hund!

Det var tyvärr helt omöjligt för mig att ensam filma själva delstegen samtidigt som jag skulle se betende och klicka och belöna. Annars skulle jag gärna visat från grund till färdigt, men nu blev det bara slutresultatet!

Min hjälpreda Dixie visar här att hon kan stänga låda och stänga skåpdörr. Och varje gång någon av mig eller Daniel är i köket så kommer hon direkt, för kanske kommer det öppnas någon låda som hon kan hjälpa till att stänga? =)




Kommentarer
Postat av: Maja

guud så duktig hon är ) självklar snygg också ;)

2009-10-21 @ 15:49:44
URL: http://coociidog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0