Film

Ja, när man är sjuk och allt känns grått får man som sagt göra annat som kan pigga upp.
Jag försöker just nu lära mig att ladda upp filmer och jag lyckades.
Än så länge bara en för det tog en väldans tid. Men jag har en till på G.

Om ni går in på www.youtube.com och söker på Dixie MH eller majtippan så kommer en filmsnutt på
Dixie när hon gör moment förföljande på MH-beskrivningen.
Och ännu en film kommer snart.

Världens sötaste och världens vildaste barbet på MH. =)

Idag är Dixie ganske trött på att ligga och vara "sjuk" med mig.
Hon vill leka och träna och kommer och tigger om det med jämna mellanrum. Och det går faktiskt att träna från sin sittande sjuk-ställning. Det är bara att hämta sin manners minder, ta sin fjärrkontroll och sedan kan man luta sig tillbaka. Tränade fjärrdirigering sitt-ligg-stå och det gick väldigt bra. Allt jag behöver göra är att
trycka på min fjärrkontroll och borta i maskinen som ger ifrån sig ett pip trillar det ut en belöning
som Dixie får hämta. 

Om en kvart börjar nya Idol. Det kan också vara uppiggande =) 



Kommentarer
Postat av: Maja

Härliga filmer :D Lite mer fart på Dixie där :)



Testledare på filmen, Gunilla, har jag tränat Agility några gånger! Världen är allt liten!

2009-09-09 @ 07:58:10
URL: http://coociidog.se
Postat av: Kristina

Hej! Vart köpte / beställde du din manners minder? Svara gärna via mail..

2009-11-13 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0