Fredag

Igår började jag känna sjukdom i kroppen. Ont i huvudet, yrsel och ont i halsen.
Men vi hade mycket att göra igår, det skulle storhandlas och tvättas 6 maskiner tvätt, lagas mat och diskas. Ja, allt det där som man måste göra utöver hundtränandet =)

När vi var på city gross så kände jag bara att jag ville lägga mig på golvet mitt i affären. Jag blev helt slut.
Och imorse vaknade jag med en hals som känns som ett rivjärn. Så ont gör det att svälja och andas!
Men jag försöker stålsätta mig! Varma drycker och värktabletter, så hoppas jag kunna uthärda detta.
Det finns absolut ingen tid att vara sjuk. Det är omöjligt.

Men det blir ingen långrunda i blåsten och det blir heller ingen träning utomhus idag. Vi får hålla till godo med lite inomhusövningar.

www.skogsborg.net

Ta en titt på denna hemsida, gå in på träningstips och se filmen om platsliggning. Det är så jag skulle vilja att Dixies platsliggning såg ut. Men så ser den inte ut =)
Men man kan ju få drömma lite. Jag ska ge det ett försök!
Jag tränade ligga med huvudet nere igår samtidigt som jag la godis framför nosen och kastade favoritleksaken bredvid henne. Hon låg kvar.
Men hon låg inte kvar när jag hoppade och skuttade framför henne. Då reste hon sig. Men det tyckte jag var bra för hon måste få prova på det som inte leder till belöning heller nu när vi komit så långt. Direkt när hon reste sig så slutade jag leka och gick och la om henne. Synd, gör man så får man ingen belöning. Jag tror budskapet gick fram, för hon reste sig inte efter det. Men det behövs mycket mer träning för den säkra platsliggningen jag vill ha.

Kan också meddela att jag håller på med en ny hemsida som förmodligen ska fungera bättre än den förra.
Den förra kan jag fortfarande inte komma åt, så det är inte mycket att göra.
Men den nya är inte färdig än, men jag tror den kan bli bra med lite mer pyssel.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Krya på dig!!!!

2009-09-04 @ 14:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0