Hej!

Det är typ kört med min hemsida nu. Får inte "tag" i den och kan inte jobba med den.
Ägnade dagen igår till att försöka starta en ny. Men det kom hela tiden upp fel-meddelande så jag kom ingenstans.
Åh vad det är tråkigt när det inte fungerar. Vad har alla ni andra för program?
Jag är nämligen mycket trött på site studio nu. Ologiskt är det också.

Ikväll är det avslutning i agility för mig och Dixie, direkt efter det har jag kurs och sen ska vi avsluta med lydnadstävling. Hårt program!
Tränade lite igår och då var ställandet värdelöst, men läggandet var kanon. Kan hon den ena så kan hon inte de andra. Och fotgåendet har jag inte hunnit träna på. Även inkallningen var kass, annars har den varit mycket bra på sistondet.
Jag behöver en långsiktig planering av fotgåendet. Jag har planen i huvudet, men den måste ner på papper om jag ska kunna följa den.
Jaja, vi kör på. Så får vi se hur det går.


Lite bilder från mitt senaste pyssel. Detta är ett hårspänne med barbethuvud
som jag fått som beställning.


Detta är min Dixie, är mycket nöjd med henne och hon pryder nu min bokhylla!


Och här är dem båda två. Mina gullehundar!


Kommentarer
Postat av: Gunmai o Liza

Inte klokt så duktig du är med tovandet!

Min Liza är superfin!

2009-09-01 @ 15:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0