Hundsport

Idag presenteras vår underbara ras Barbet i HUNDSPORT.
Mina ullhundar kom med på bild.

Jag håller på för fullt att ladda upp fler filmklipp från Dixies MH. Men det tar lång tid men just nu finns det 4 klipp och ett 5:e är påväg.....
SÖK PÅ "majtippan" så kommer alla klippen från mig samlade.
Är det någon som vet hur man lägger upp filmlänk i sin blogg får ni gärna mejla mig och berätta det.
För jag fattar ingenting.
Har också skapat fotoalbum i picasa men det förstår jag inte riktigt heller mig på. Men jag klickar hejvilt och hoppas att jag rätt som det är kommer åt rätt knappar =)

Nya hemsidan är snart klar också. Behöver bara lite justeringar och viktiga detaljer på plats innan den fungerar.

Kommentarer
Postat av: Maja

Du kopierar texten som står under bädda in på videoklippet på youtube.



Sen när du skriver ett inlägg så trycker du på symbolen HTML i verktygsfältet och klistarar in texten där :)



skoj att barbet är rasspecial :D

2009-09-09 @ 16:16:15
URL: http://coociidog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0