Rally

Idag har jag och Britt varit på rallylydnadskonferans.
Och som jag misstänkte så var vi inte ett dugg klokare när vi åkte därifrån. Det gav alltså ingenting tyvärr.
Men men.... Så är det i dessa kretsar.

Jag mår jätte dåligt nu. Har sån fruktansvärd huvudvärk och känner att jag helst borde ligga stilla.
Men det är jag för pigg för.

Dixie har varit jätte konstig i tre dagar nu. Hon har inte kunnat koppla av och om kvällarna så vankar hon rundor och kan inte komma till ro. Hon måste hålla koll utanför fönsterna hela tiden. Igår när vi tränade inne så kunde hon inte koncentrera sig alls.  Och det ska vara minst en månad kvar till löp. Jag undrar vad som tagit åt henne.
Just nu är det kurs uppehåll i lydnad och agility. Men vi börjar med viltspår igen på måndag. Får se hur det går.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

En liten spökålder kanske, sen har det blåst rätt bra domsista dagarna så det kanske är ljuden ifrån vinden som gör att hon måste kolla..

2009-09-06 @ 17:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0