Riktigt förbannad!!!!

Det är inte ofta jag blir arg, jag har en mycket lång stubin, men även den kan ta slut ibland och det har den precis gjort.
Just nu är jag så arg så jag kokar och har mord i blicken.

Jag var ute med Dixie. Då kommer det en hel flock med barn springandes. De frågar saker och undrar så som barn gör, vad Dixie kan osv. Så jag visar lite vad hon kan. Och när hon ligger ner kommer en jävla unge från ingenstans och sparkar Dixie över ryggen.
Dixie flyger upp, rädd och arg och de andra barnen blev då rädda. Jag fattar först inte vad som hänt. Men sedan blir jag så jävla arg på detta helvetes barn, men han hade ju redan sprungit sin väg. Just nu vill jag bara slå ungen (skulle inte gjort det, men jag VILL), hur fan kan man göra så?
Ingen får göra illa mina hundar!

Dixie har ju även tidigare varit lite osäker på barn eftersom vi inte känner så många. Och efter detta kommer hon ju knappast lita mer på dem. Förbannade snorunge!
Jag förstår ju att det är ett barn som inte fattar vad han gjorde, men just nu har jag inte riktigt överseende med det. Kanske om en timme när ilskan har lagt sig.

Hoppas verkligen inte detta satte djupa spår, för i så fall har vi mycket jobb framför oss!

Nu blev det en sur fredag. Hon blev i alla fall inte skadad och hon är än så länge som vanligt. Selma kom hit och de lekte och hade kul.
Men jag tror i alla fall vi får ta och träffa lite snälla barn. Vill för säkerhetensskull att hon ska få en positiv bild av att alla barn inte är så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0