Torsdag

Japp, igår startade jag upp ännu en ny valpkurs och det kom fler än vad jag räknat med, men det är bara roligt. Det var tre timmars teori och egentligen känner jag att jag kan prata i två veckor om jag ska få med allt jag vill säga. Men det går ju inte, så jag får spara mig till nästa gång. Jag var lite orolig hur det skulle gå med halsen och ett tag kittlades det väldigt, men med lite dricka gav det med sig och efteråt kändes det ändå helt okej.
Det ska bli spännande, jag tror det blir två mycket bra och intressanta grupper.

Ikväll har vi egen lydnadsträning. Och som jag har längtat.
Nu ska det tränas och roligt ska det bli.

Jag hade svårt att somna igår kväll. Fick hjärtklappningar precis när jag skulle lägga mig som aldrig ville sluta. Men det gick tillslut, men när jag vaknade så hade det inte slutat. Så det var bara att gå upp.
Och uppe är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0