Påsken slut

Ja, nu har vi firat påsk några dagar med alla goda vänner! Det var inga problem att ha åtta inneboende här. Allt går att lösa och trevligt har vi haft.
Dixie och Lucy bodde i Ängelholm hos moster under påsken och allt hade gått jätte bra. De var välkomna tillbaka och det måste betyda att de har skött sig.

Jag tog första fästingen på Dixie förra veckan. Den var nästan 1 cm stor. Jag tände eld på det lilla kräket så den exploderade. Ska genast införskaffa fästingskydd! Jag vet inte vilket av alla skydd jag ska välja till Lucy. Inget är helt perfekt.

I kväll är det dags för vår valpkurs igen. Har inte hunnit träna så mycket som vi borde, men vi får väl ta igen det till nästa gång.

Nu måste jag jobba! Inget roligt jobb denna period =(

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ja fy dom har vaknat nu!!! Satte på Scaliboret i söndags hoppas vi inte får några i år heller... varit fästingfria i två år nu!

2010-04-06 @ 20:36:26
Postat av: Marie Widblom

Men Maja då,man får väl inte elda upp dom små odjuren. Skojade bara.Det får man visst. Peppar,peppar vi har inte fått några ännu men dom kommer nog.

Ha en bra dag. Marie

2010-04-07 @ 08:05:33
URL: http://www.laspezias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0