Polis

Hemma efter kvällens träning och hamnade i Landskrona där Daniel och min bror sitter bänkade framför
Barca-Inter matchen. Jag tittar med ett halft öga, men är inte så intresserad om jag ska vara ärlig.
Själv sitter jag och filosoferar om mina hundar... Vad annars? =)

Kvällens träning får jag vara nöjd med. Gick helt okej med rallybanan. Men färdig blir man aldrig. Det finns alltid saker att förbättra.

Nu när vi är i Landskrona såhär på kvällen så är Selma trött och vill ha lugn och ro. Lucy är inte så bra på lugn och ro på kvällar då hon ofta är uppspelt. Hon vill gärna ha action och tycker det är roligt att reta gamla sura tanter som Selma. Men då kommer polisen in och styr upp det hela. Dixie är helt otrolig på dessa situationer. Hon vet långt innan oss när Lucy är på väg att hitta på hyss med Selma och då är hon där direkt och skäller till och går i mellan så att det inte Selma ska bli upprörd.

För 1 minut sedan hade vi hela situationen. Selma ligger i soffan och sover, Dixie ligger på golvet och sover och upp för trappan kommer Lucy på sitt busigaste humör. Dixie lyfter huvudet och håller koll och när Lucy är på väg mot Selma så säger Dixie till och då avbryter Lucy och går och lägger sig.

Skönt att jag slipper resa mig =)

Provade springa ett utställningsvarv med Lucy idag och det gick skitdåligt. Hon sprang mest på två ben =/
Jaja, två dagar kvar att träna på. Annars får vi väl bjuda på lite skratt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0