Besök

Fredag igen. Alltid något särskilt med fredagar, då det vankas helg =)
Vi får besök idag. Först kommer bichonen Blanca som ska bo hos oss en vecka för familjen ska till Schweiz och åka skidor. Det lär bli en livad vecka här hemma =)
I eftermiddag får vi också besök från norr som ska stanna över helgen. Imorgon ska jag och Daniel på inflyttningsfest och då dumpar vi av alla hundar hos föräldrarna som då har 4 hundar att sköta.

Lite träning har det blivit på morgonen. Men jag är ett stort fan av det klassiska felet att träna för länge utan paus. Jag är ju van vid att Dixie orkar länge, men Lucy orkar inte länge och det måste jag få in i min trånga skalle.
Får ställa klockan, så jag har koll.

Det går väldigt dåligt på fotofronten. Det är nästan helt omöjligt att fota en valp med den usla kameran jag har. Alla bilder blir suddiga. Jag vill ta fler bilder, för snart är hon stor. Jag tycker hon växer varje minut.
Men några tråkbilder kan jag bjuda på. Kanske bättre än inget?


Burträning


Båda har klämt ner sig i den lilla korgen


Enda skarpa bilden utomhus....


...Annars brukar alla bilder se ut såhär =)


Min ros från alla hjärtans dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0