Imorgon

Imorgon åker vi på semester och är hemma igen till den 21/1.
Idag hade jag tusen saker att göra, men det kom något i vägen. Just nu är det massa hantverkare och elektriker här och installerar nytt bredband och det borras och dras sladdar så det gäller att hålla sig undan. Och det har jag egentligen inte tid med idag. Daniel hade visst glömt att berätta att dem skulle komma.

Dixie hälsade dem välkomna med en viftande svans och bryr sig inte det minsta om att det är fullt med främlingar som för MYCKET oväsen. Hon sover precis som om hon vore döv. Själv får man hålla för öronen i mellan åt =)

Nu ska jag packa, handla, växla pengar, tvätta, skicka iväg några ullhundar, städa, tömma kylen, lämna Dixie, köpa nytt halsband till Dixie efter som det gamla typiskt nog gick sönder igår, hämta en resväska, lämna prover på jobbet, jobba klart, planera kurs, ha kurs och sen hoppas jag att jag hinner somna innan vi ska upp 04.00 i morgonbitti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0