Mera snö

Idag gick vi upp tidigt för att åka iväg och ögonlysa Dixie. Och snön vräker ner och halt var det på vägarna.
Dixie vill helst bara yra omkring och hon älskar när det faller snö. Vi tycker lite olika där =)

Hur som helst, ögonen var det inget fel på (U.A) och Dixie fick mycket beröm av veterinären Ida Möller för att hon själv hoppade upp på bordet och stod helt stilla hela tiden, så vi var klara på 2 minuter.

Annars idag ska jag fixa med försäkring till den lilla nya och det ska inhandlas både det ena och det andra.
Men jag tycker det är riktigt nervöst med tillståndet nu. Problemet med jordbruksverket denna gång är att de har ändrat sin handläggningstid från 7 dagar till 15 dagar. Därför var det inte lika kritiskt när jag hämtade Dixie.
Men vi ringer dit med jämna mellanrum och hoppas att de ska prioritera oss. Imorgon ska jag ringa och be på mina bara knän =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0