Nytt år!

Vill önskar alla en god fortsättning på det nya året!
Själva firade vi i Norrköping med goda vänner och god mat. Dixie var med oss hela kvällen.
Vi var först på ett ställe där vi åt mat och efter tolvslaget gick vi hem där festen var i full gång.
Dixie klarade nyår galant även detta år. Inte rädd! Vi stod tillsammans på tolvslaget och tittade ut genom fönstret på alla raketer.
Och på festen blev hon allas lilla kelgris!

Vi stannar nåra dagar till innan vi återvänder till Skåne.

Jag har fått ett filmklipp från Renate på valparna. Väldigt långt, men själv tittar jag på det hela tiden och studerar allt. 
Hon ställer in nya "utmaningar" till valparna som de får undersöka och handskas med. Mycket bra och viktiga bitar under den nu pågående präglingsperioden. Den viktigaste perioden i hundens liv enligt mig!
Jag tycker verkligen om vad jag ser! Glada, nyfikna och orädda, precis som dem ska vara!



30 dagar kvar....... =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

God Fortsättning till Er också!

Ska kika på filmen sen...



En till här som inte har några bekymmer alls när det gäller smällare o fyrverkerier, skönt när det är så!

Kramiz från oss!

2010-01-02 @ 16:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0