Idag

Idag.......började Dixie löpa. Har ringt och bokat vaccination och blodprovstagning nästa vecka. Men jag tror hon är i höglöp från dag 13, så om ca två veckor blir det Frankrike.
När hon löpte förra gången i november så hade jag räknat ut med erfarenhet av hennes tidigare löp att vi borde vara i Frankrike runt den 23 juni och så blir det nog nu. Det är ganska fantastiskt att det kan vara så regelbundet.

Idag....har jag lämnat in bilen för service och byte av bromsskivor. Det är aldrig roligt när bilen ska till verkstaden. Det kostar alltid så mycket, men jag har inte servat den på 1,5 år, så det är nog dags.

Idag.... Ska jag även köra upp till Norrköping (om bilen blir klar i tid) för att fira Daniels systers student imorgon. Daniel är redan där. Jag hatar verkligen att köra bil långt, men jag får ta mycket pauser. Jag har ju mina fyrbenta vänner med mig. Det blir första gången som Lucy får åka så långt. Men det ska hon nog klara fint.


Nu ska det planeras lite...




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jippi!!! Då går allt som planerna!

Ha det gott i Norrköping!

2010-06-09 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0