Imorgon

Imorgon bär det av mot Frankrike.
Räknar med att vara framme på tisdag kväll. Sen får vi se vad som händer och när vi kommer tillbaka.
Kommer inte bli någon blogg eftersom jag troligtvis inte har tillgång till dator. Så ni får vänta med rapport tills vi är tillbaka.

Dixie är på Selma idag. Ställer upp sig och viker undan svansen och lilla Selma försöker para sig mot Dixies ben.
Men jag tror vår planering är rätt i tiden.

Lucy fattar ingenting av deras lek. Hon får ha en härlig vecka här tillsammans med Selma. Dem leker fint nu.


Jag önskar er alla en trevlig midsommar och tack för alla lyckoönskningar! Det behövs!




Kommentarer
Postat av: Birgitta

Lycka till och kör försiktigt!

2010-06-19 @ 09:37:48
URL: http://tilde-lovis.se
Postat av: Marie Lidblad

Skicka sms till min mobil! Jag hållerfingrar och tår för denna kombination!

Kram

2010-06-20 @ 18:31:07
Postat av: Pernilla

Åh vad vi väntar o väntar o väntar.. på att få höra hur det gått! :) Kramiz

2010-06-27 @ 09:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0