Fredag igen

En vecka går fort. Nu är det snart helg igen.
Imorgon fyller min syster Tilda 15 år, måste köpa present idag. Daniel åker till Norrköping imorgon och kommer hem lagom till påsk tillsammans med 7 besökare som ska hälsa på oss. Det blir en utmaning var alla ska sova =)
Hundarna ska bo hos Blancas familj under påskhelgen, så vi kanske bäddar ner någon av gästerna i hundkorgen =)

På söndag ska vi äntligen vara med och spåra. Jag längtar jätte mycket! Ska bli kul att se hur det går för Lucy nu när det blir hennes första gång.

Igår var det träning för oss igen. Dixie gick utmärkt även denna gången. (Usch, nu måste vi nog prova tävling igen) Pernilla och Gunmai var med med sina 3 hundar som störning på platsliggningen. Tack så mycket!

Lucy var också väldigt duktig när det väl var hennes tur. Hon var på ett strålande humör och hade bra fokus.
Hon är verkligen härlig och full av livsglädje!

Idag har jag gått med henne nere i stan igen. Hon bryr sig inte det minsta om allt folk, bussar och bilar och allt annat konstigt som finns där. Idag hade hon bara fokus på mig.

Jag älskar denna rasen! =)

Ikväll blir det let's dance final. Jag vet inte riktigt vem ska ska heja på, jag tycker båda är väldigt duktiga. Tur att Willy åkte hem förra veckan i alla fall. Annars hade jag nog inte tittat i kväll.

Måste bara säga att vi hade 17 grader i Helsingborg igår kl 15.30. Det är ju mer sommar än vår! Jag ser framemot fler sådana dagar, men tyvärr skulle det bli 4 grader imorgon.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0