Nu kommer det värsta ang datorn

Som sagt, nya datorn har krånglat sedan jag fick den. Idag fungerade den inte alls. Har gjort fyra försök under dagen att starta den, men utan att lyckas. Ringde data-killen och har var här nyss.
Det värsta av allt är att 5 minuter innan han ringde på dörren så provade jag igen med ett startförsök och dataskrället startar direkt och fungerar som den ska. Jag försökte stänga av den igen för att den skulle hänga sig som den alltid gör innan han skulle komma  och laga den, men det gjorde den inte.
Jag provade att gå in i de filer som i vanliga fall fått datorn att flippa ut, men det gjorde den inte. Detta är ju såååååå typiskt. För nu kunde data-killen inte hitta något som var fel. Men det är ju bra att den fungerar, fast jag vet ju inte om det går att lita på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0