Vanlig igen

Igår kväll provade jag ett träningspass igen med Dixie och då var hon som vanligt. Pigg och på alerten och skötte sig utmärkt i allt. Så det är väl bara att glömma det dåliga träningspasset som var.

Igår firade vi även min kusins födelsedag och Lucy fick följa med som social träning. Där var mina tre kusinbarn som hon tyckte var mycket roliga. Lilla Tova snart 2 år älskar hundar och Lucy älskade henne och pussade på henne hela.

Idag har Lucy fått träna på att hämta föremål och lämna dem i min hand. Hon är jätte duktig och tycker det är superkul.
Just nu håller Dixie och Lucy på att slita sönder ett gosedjur och de har precis fått hål på det och sliter nu ut all vadd som de sedan sprider över hela golvet.
Jag tänkte hinna klippa Dixie idag. Hennes päls är för jobbig nu och den behöver kortas ner.

Nu väntar jobbet och sedan ska jag föröka installera min nya dator som jag fick i födelsedagspresent i november, men som inte blivit inhandlad förrän nu. Det är alltid nervöst med ny dator och jag är alltid rädd att jag ska förlora viktig information vid överföringen. Men jag har kopierat allt viktigt till min externa hårddisk.
Får se hur windows 7 fungerar. Windows vista har ju inte varit någon succé precis.

kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0