Bilder

Några bilder från helgen:


Lucy


Juniortikarna Lucy och Ella väntar utanför ringen


Så var det deras tur...


Bedömning pågår


Lucy fick helt ok kritik, fast hon fick nöja sig med sin släta 1:a. Men jag viskar i hennes öra att
oavsett vad någon domare säger så är hon världens finaste Lus i mina ögon


Socker söta Amie


Fortfarande en tuff dam men mycket charmig!


Dixie i ringen


Dixie fick utmärkt kritik och blev Nordisk Champion och NordV-10


Här i Sverige var det fullt med snö till hundarnas stora förtjusning


Snöbus


Min vackra Dixie


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Härliga bilder!!!

När får vi smaka dina goda tårtor?

Efter helgens resultat tycker jag inte att du har någon återvändo utan får baka lite.. ;o)

2010-11-29 @ 17:22:04
Postat av: Marie Lidblad

Grattis!

Ellas pappa är Batterikullens Come Fly with Me!Barn barn till Amande:-)

2010-11-29 @ 21:21:05
URL: http://www.batterikullens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0