Efterlängtad

Nu har jag kommit hem från 4 härliga dagar i Valencia. Kom iväg tillslut.
Det har varit underbart att få slippa denna kyla om så bara för några dagar. Det är ju inte super varmt i Spanien nu, men 20 grader och sol varje dag ska man inte klaga på.
Framför allt var det roligt att hälsa på Daniel och se hur hans liv fungerar där nere.

Vi har varit på stranden, shoppat, besökt en stor akvariepark, tittat på byggnader, firat 3 födelsedagar och bara njutit av god mat och goda drinkar.
Det är inte ofta jag har fint väder på min födelsedag, men fyller man 25 så får man passa på att njuta extra mycket när det väl vankas sol.




Pina Colada och solsken, perfekt!

Väl hemma möttes jag först av grått och kallt väder, men så fort jag kommit hem till dörren så lyste mina tre solar och jag fick mängder med pussar och "kramar" från ullbollarna.
Mamma hade borstat dem allihop så de var extra fluffiga och mjuka.

Sen firades jag med plankstek och presenter. Fick bland annat en egen systemkamera så jag slipper låna alla andras. Det är nästan ett måste om man vill fotografera hundar i rörelse.
Den kommer användas flitigt.

Har fått startnummer till Norge. 4 barbeter anmälda.

Nu ska jag börja med det tråkigaste som finns- Packa upp resväskan!

Kommentarer
Postat av: Marie Widblom

GRATTIS till 25.Det låter ju skönt med 20 grader,sol och drinkar.

Kram Marie.

2010-11-18 @ 07:38:20
URL: http://www.laspezias.se
Postat av: Gunmai o Liza

Grattis, grattis!

Lycka till i Norge,håller tummarna igen.....

2010-11-18 @ 12:46:50
Postat av: Maja Holmström

Tack snälla ni =)

2010-11-18 @ 16:40:20
Postat av: Pernilla

Åh en egen systemkamera.. nu är jag lite avis :o)

Grattis igen!

2010-11-18 @ 21:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0