Ja, vi lever.....

......Men det är fullt upp, så jag knappt hinner skriva här.
Det är massa som ska fixas inför leveransen och just nu det kaos med stamtavlorna. Jag skickade in registreringsansökan för flera veckor sedan och har inte fått registreringsbevisen ännu. Jag mailade i måndags och bad SKK snabba på eftersom de flesta valparna flyttar på måndag. Men den handläggaren har blivit sjuk och nu håller vi på och ringa som galningar och idag fick vi reda på att de inte har fått in någon ansökan. Jag känner bara PANIK!!!!!!
Hur sjutton är det möjligt????? Ja, det spelar ingen roll just nu, för det hinner ändå inte rättas till.
Är ganska så sur över detta just nu. Nu ska det faxas in till SKK så de kanske kan hinna ge mig registreringsnummerna idag. Behöver dem till mycket.

Valparna mår i alla fall bra och det är fullt upp med dem. Vi åker på utflyker varje dag och igår var jag med dem i Landskrona och hälsade på. De var helt tysta i bilen och sova hela vägen. Så duktiga! Jag ger 100% av min tid till valparna och ligger mycket efter med mitt vanliga jobb, men det får bli nästa veckas problem.

Dixie är mycket irriterad på valparna nu och de får inte komma nära henne om inte hon kallar på dem först.

Och mitt i allt detta så åkte jag på förkylning igår kväll. Så typiskt att det just ska komma denna helg när jag har så mycket att göra.

Imorgon åker jag och Lucy på barbetträffen som är utanför Lund. Dixie får stanna hos valparna, men jag skulle helst vilja ha med henne när vi ska instruera i rallylydnad, hon är ju super på det!

Jag har egentligen massor med nya fina bilder, men jag hinner inte lägga upp dem nu tyvärr. Det är så mycket annat som måste fixas.

Ja, nu ska jag fortsätta... Vi får se när jag får tid att skriva nästa gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0