Ny handler?

Valparna utvecklas i rasande fart. De har börjat leka med varanda, springer rundor, kommer fram när man kommer in i buren, vissa börjar förstå att man ska kissa på tidning och inte på filtarna. Svarta hanen är bäst på det. Det börjar bli mycket kiss nu. Dixie försöker städa efter dem så gott hon kan, men volymen börjar bli för stor. Det är många underlagsbyten per dag.
Dixie är fantastisk med dem. Hon tar hand om dem så bra, en supermamma!

Häromdagen fick de första dosen avmaskningsmedel. Även alla övriga hundar fick sig en dos.
Det var lätt som en plätt.

Lite nya bilder:


Rosa tik


Gul tik


Lila tik





Sen kommer vi till det här med min nya handler.....


Min vän Susanne har kommit och hälsat på och på en vandring i Hovs hallar så klarar hon ställa Lucy så här snyggt på första försöket. Jag kan ju slänga mig i väggen.
Jag har i alla fall badat brunbjörnen så hon är ren och fin. Tur att man kan nått =)


Jag måste skaffa en systemkamera. Det är stor skillnad på denna bilden och på den förra. Den förra är med min kamera och denna är med min morbrors proffskamera. Även i detta fall kan min kamera slänga sig i väggen.





Kommentarer
Postat av: Gunmai o Liza

Dom är så jättefina, alla dina hundar.

Om Dixie är en supermamma, så är du en supernanny!

Lycka till på söndag!

Kramizar

2010-09-10 @ 15:09:20
Postat av: Marie Widblom

Mycket kiss och byten blir det.Jag hade ju bara fyra och det var blött jämt.Dom är så söta.Bra kort där det ligger en hög med svarta och så en brun mitt i.

Lycka till på söndag.Agnes ska på utställning i morgon.

Marie

2010-09-10 @ 21:13:25
URL: http://www.laspezias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0