Sådär grått igen

Ett riktigt skitväder har vi just nu. Hård vind, störtregn och allmänt mörkt och dystert.
Jag hade tänkt lägga spår till hundarna idag, men det känns inte så motiverande. Får se om det kan sluta regna någon gång.

Tur man kan sysselsätta sig här inne. Det har varit mycket lek idag på de små busarna. De har fattat stort tycke för Lucy till hennes stora glädje. Dixie drar sig mer och mer tillbaka och låter Lucy-lektant sköta de små. Det känns som hon börjar tycka det är rätt skönt att någon annan kan ta vid. Bara ibland måste hon kolla vad de håller på med.
Lucy står halvvägs in i buren medan små monster attakerar henne från alla håll. Hon har fullt upp med att hinna pussa på alla.

Brunos husse har varit på snabbvisit idag igen för att följa Bruno i hans utveckling och lära känna honom. Lille Bruno blir väldigt glad och idag fick husse äran att mata Bruno med köttfärs.

Alla är helt galna i köttfärs och de har absolut inget bordskick utan alla ansikten är insmetade med rester efter kalasmåltiden.

Sitter för övrigt och funderar på om jag ska anmäla oss till fler utställningar detta året eller om vi ska vänta tills nästa år...hm... Jag får tänka vidare ett tag till.
Jag har klippt bort ett lager päls på Lucy, men det återstår om jag ska spara det sista eller om det också åker av.

Ikväll blir det soffan framför Idol. För mig är det ett mycket underhållande program.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0