Det sätter sina spår


Är det bara vi som har en prickig gräsmatta?
Nu när gräset börjar växa och bli grönt så ser man tydligt alla kissfläckar som jag tror mestadels står för Dixie. Rena rama giftet =)
Min mamma är inte särskilt glad över sin prickiga gräsmatta, sina uppgrävda rabattlådor, gnagda buskar och rallyspår bakom lusthuset. Jag försökte dra till med att det kanske är lite modernt med prickig gräsmatta, men den gick inte hem.
Och mitt i allt har jag byggt ett slalom som säkert måste tas bort ju närmare sommaren vi kommer.
Vi tycker lite olika om vad man har trädgård till. Hon vill ha den fin och jag vill ha den användbar.
Men jag får ge efter i detta fall.

Kommentarer
Postat av: Urban Carlsson

Nästa sak du kanske ska lära Dixie kan vara att kissa på ETT ställe ;) .

//Urban

2011-04-17 @ 12:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0