Påsken över

Då var påsken slut för den här gången. Påsk hos oss betyder att det kommer många gäster som stannar under flera dagar och umgås. Det har ju varit det bästa väder man kunnat önska sig och då blir det alltid lite extra trevligt.
Tyvärr har jag dragits med en förkylning och halsinfektioner, så jag har fått ta det försiktig och ha mycket kläder på när vi varit utomhus.

Men nu ikväll återgick vi till det normala igen.

Jag och Lucy var på agilityträning. Det var en ny hund med i gruppen idag, så första halvan gick inte alls bra för oss, för Lucy ville bara springa till den nya hunden och bekanta sig med den. Hon ville väl hälsa den ordentligt välkommen till gruppen. Men jag ville att vi skulle träna agility, så vi tyckte lite olika.
Men jag lyckades få som jag ville, för sista halvan gick mycket bättre och hon kunde fokusera och då gick det himla bra. Fokus idag låg på slalombanor och det börjar vi få kläm på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0