Sjuk

Jag är hemma och är sjuk. Har känt mig dålig i flera dagar, men igår kom det även feber och idag
är det inte mycket bättre.
Det passar aldrig i tiden att vara sjuk. Jag har massa jag skulle behövt göra, men som jag inte orkar med.
Lucys päls t ex skulle behöva få sig en omgång. Men jag har nog en snäll mamma som kan hjälpa mig med det.

Tur att man har världens bästa hundar som anpassar sig efter mig. De har legat hela förmiddagen med mig i sängen och bara myst.
Sen blev det bara en kort runda, men de klagar inte för det. Nu ligger alla här och värmer mina fötter.

På fredag åker vi upp till Västerås för att deltaga på årsmöte i Barbetklubben och utställningen innan.
Jag hoppas jag är frisk tills dess.

Mina älskade vovvar:





Kommentarer
Postat av: Marie Widblom

Hoppas du frisknar till tills på fredag så vi kan träffas på lördag.

Marie

2011-04-14 @ 07:30:54
URL: http://www.laspezias.se
Postat av: Pernilla

Krya på dig!

2011-04-14 @ 18:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0