Alla Hjärtans Dag

14/2 betyder Alla Hjärtans Dag.
Mitt hjärta befinner sig på andra sidan jorden, så det blev ingen romantisk middag (om vi nu brukar ha det?)
Men i eftermiddags ringde det på dörren och där står ett blomsterbud med rosor som skulle levereras till mig själv =)
Jag har aldrig fått något blomsterbud tidigare, så det kändes kul. De var såklart från min älskling Daniel.
Mycket gulligt!

Vi har nyss kommit hem från avslutning på agilitykursen. Väldigt roligt!
Lucy är så duktig som jag lärt henne att vara. Det vill säga- det brister lite här och var. Men hon har gått om Dixie.
Lite vild i början och tar gärna sin egen bana en gång först utan mig, men sen går det bra. När hon blir osäker så biter hon mig i armarna, men jag får helt enkelt träna henne mer så hon blir säker, för det är ett väldigt tydligt mönster.
Det är i alla fall väldigt kul och jag lär mig alltid massor. Och så är det en väldigt trevlig grupp!
Om två veckor fortsätter vi på nästa steg.

I helgen har Lucy haft en ätardag. Hon hade bland annat smugit in i tvättrummet och bitit sönder två par underbyxor, mina nya jeans, en disktrasa och en CD-skiva. Allt på en dag.
Och hon som aldrig har bitit sönder något i hela sitt liv! Där fick jag för att jag hade en så snäll valp.





Kommentarer
Postat av: Marie Lidblad

Monsterdräkten? Har du inte gömt undan den?

2011-02-15 @ 19:27:05
URL: http://www.batterikullens.se
Postat av: Maja Holmström

Jo, jag trodde jag hade gömt den väl, men hon har hittat den igen

2011-02-15 @ 22:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0