Ögonlysning

Idag har jag varit med Lucy på djursjukhuset för ögonlysning. Hon har gått tillbaka till att vara världes gulligaste vovve igen, precis som det ska vara =)
Så det blir ingen annons på henne. Men det lär ju inte behövas eftersom det var så många som kunde tänka sig ta över henne =)

Hon skötte sig utmärkt hos veterinären och blev så glad när hon såg var vi hade kommit. Varje gång det kom in en ny hund eller människa i väntrummet så blev hon så glad så hela kroppen viftade.

I undersökningsrummet var hon hur duktig som helst. Stod helt stilla. Det blev ingen anmärkning heller för den delen. Skönt.
Jag fick själv titta i speglarna och fick förklarat för mig vad som syntes. Det var intressant.

Nu väntar vi på att husse ska komma hem. Jag ska ta lite ledigt nu när han är hemma. För sen kommer det dröja länge innan vi ses igen.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh det var ju himla synd ;o)))

2011-01-26 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0