Agilityhund

Har egentligen inte alls tid att uppdatera här, men något roligt måste ju mina läsare ha under veckan då vi är borta.

Ikväll har vi varit på agilityträning och det var träningstävling på nybörjarbana som gällde. Jag är jätte nöjd, förutom att jag klantade till det vid slalomet genom att vara för nära första gången och andra gången genom att inte lita på att Lucy kunde hitta ingången själv, så jag bromsade henne för mycket.
Men annars gick det som på räls. Det är samma bana men från olika håll. Hon är duktig min lilla vovve!

 






Imorgon bitti åker vi till Paris.
Utställningen är på fredag i ring 44 och bedömningen sägs starta 14.30.
54 Barbeter anmälda.

Jag är lite rädd. Mest rädd för att jag inte kommer förstå när jag ska in i ringen och i vilken ordning och att det är så stort och säkert en massa franska. Man kan ju hoppas att vi hittar dit över huvud taget.

Vi kommer hem sent nästa tisdag. Jag tror inte det kommer bli några uppdateringar här under tiden, men man vet ju aldrig =)

Kommentarer
Postat av: Marie Widblom

Det kommer säkert att gå bra.Du får leta upp Jan och Annette med Clos och Ex,dom kan ju det där.Träffar du dom så hälsa ifrån mej.Lycka till,jag håller tummarna.Jag vet att Dolores syster ska vara där.Du kan väl kolla lite på henne i smyg och sen säga till mej hur hon ser ut.

Kör försiktigt.

Kram Marie

2011-07-05 @ 07:21:08
URL: http://www.laspezias.se
Postat av: Ewa Thurfjell

Trevlig resa, häftigt med så många Barbeter. Blir kul att få höra hur det har varit.

Ewa

2011-07-05 @ 18:05:00
Postat av: Marie Lidblad

Lycka till! Vi håller tummar o tår!

Kram marie

2011-07-06 @ 15:57:08
URL: http://batterikullens.se
Postat av: Karolin

Vad snyggt det ser ut på agilitybanan!! :D



Lycka till i Paris! : )

2011-07-08 @ 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0