Filmer från tävling

Här kommer två filmer på två av tävlingarna i rallylydnad med mig och Dixie

 
En mycket glad Dixie som tyckte tävlingen var toppenkul! Daniel glömde stänga av kameran i slutet. Han blev så ivrig över att han skulle kasta leksaken till Dixie. Inte lätt att göra två saker samtidigt =)


Lite sämre kvalité på denna filmen, men man ser lite ändå. Ja, Daniel.. Taggad det var hon! =)


Vi har haft fullt upp dessa dagar. Har knappt fått något andrum. Har haft gäster att ta hand om och även varit på bröllop igår.
Fantastiskt fint och trevligt och god mat och goda drycker och dans hela natten lång.

Och imorgon börjar en ny pärs då vi ska börja flytta. Hu vad jobbigt. Och mitt i flyttkaoset så är det kurser, veterinären, tandläkare, möten, och hälsa på i Norrköping och så ska jag försöka hälsa på två av Dixies valpar som jag inte har träffat sedan de var bebisar, så det ligger högt på prioriteringen att få till en liten träff.

Nu ska jag packa lite väskor och slänga massa skit.


Kommentarer
Postat av: Joachim Svinhufvud

Hej Maja



Tänk att precis som det visas på filmerna brukar jag öva med Axa, Soya och Ebba varje dag.



Nej! Jag skojar ! Hoppas bara inte att avundsjukan lyser igenom !



FANTASTISKT ATT SE VILKET FINT EKIPAGE NI ÄR !!!!



2011-08-01 @ 08:23:18
URL: http://www.kennelclayhill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0