Imorgon för ett år sedan

Imorgon är det midsommarafton. Det kommer bli en mycket lugn tillställning på landet i sommarstugan.
Vi åker ikväll. Vet inte hur länge jag stannar. Jag hoppas jag ska vara tillräckligt stark för att börja på det nya jobbet med att plocka pollen.
Jag tror jag mått dåligt denna veckan av biverkningar från medicinen, men nu tog jag sista tabletterna igår, så jag hoppas att problemen ska försvinna nu.

På tal om midsommar.... För ett år sedan på midsommarafton var vi i södra Frankrike och var så lyckliga för att
Dixie och Baxter fått till en parning. Det blev också den enda och vårt ända hopp den sommaren.
Och det resulterade ju i 6 vackra valpar som vi är så stolta över!
Det var en minnesvärd resa!

Och nu försöker jag ladda upp en fin bild från då, men det verkar inte gå idag. Så det får bli utan.

Det gick inte heller att ändra klass för Dixie, så nu får hon gå i öppenklass i Paris i alla fall. Då har jag lärt mig något till nästa gång om det nu blir fler gånger???



Önskar alla en glad och trevlig midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0