Internationell Champion!!!!!!!!

Idag kom ett intressant paket till mig i brevlådan.
Runt och avlångt i hård kartong. Mycket spännande och mycket glad blev jag när jag rullade ut pappret som fanns inuti och såg att det var diplomet från FCI på att Dixie nu är

Internationell utställningschampion (C.I.E)

Det fanns också med en bekräftelse i ett separat brev.
Tänk att det gick vägen trots att jag slarvigt nog kastat alla bekräftelser, men snälla SKK löste det till mig ändå.


Nu är Dixie alltså svensk, dansk, norsk, nordisk, och internationell champion. Då måste man bevisligen vara en riktig skönhet =)
Och såklart är hon det!

Såhär fint var diplomet:



Om 4 veckor får vi se vad hon går för på världsutställningen i Paris. Det ska verkligen bli spännande när hon ska möta världens finaste Barbeter.




Kommentarer
Postat av: Gunmai o Liza

Idel framgångar!



Grattis, grattis, grattis! Jättekul!

2011-06-08 @ 17:44:20
Postat av: Sanne

Världes finaste Dixi=)

2011-06-09 @ 13:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0