Lantislivet

Det är väldigt skönt i stugan, det tycker vi alla.
Hundarna njuter!

Detta året blev det lite anorlunda midsommarafton. Dagen började med att jag gick upp 05.30 för att plocka pollen som är mitt nya jobb tills vidare. Efter några timmars slitande åkte vi till Torekovs hamn för att titta på när syster Tilda höll i sången runt midsommarstången. (Vi brukar alltid vara i Kattvik)
Och sedan avslutades dagen med en mycket lugn och skön kväll hemma, med bara ett fåtal gäster och fantastiskt god mat.

Idag har dagen också gått åt att jobba och jag har rejäl träningsvärk efter gårdagen. Imorgon är det dags igen.

Jag åker tillbaka hem en runda imorgon, men sen ska jag bo här ute ensam hela veckan. Eller, jag har ju mina 4 hundar som sällskap.
Det kommer bli en hel del träning, för på torsdag åker vi på en intensiv kursdag i tävlingslydnad för Jenny Wibäck.
Det ska bli roligt, men jag känner på mig att vi kommer vara sämst eftersom vi knappt tränat på sista tiden.

Om en vecka kommer Daniel hem. Så roligt det ska bli =)

För er som inte har facebook så kommer midsommarhälsningsbilderna här också från mina tre:


Dixie


Lucy


Selma

Kommentarer
Postat av: Marie Widblom

Vilka vackra hundar och kransar.

Ni kommer säkert inte att vara sämst.

Marie

2011-06-26 @ 08:17:11
URL: http://www.laspezias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0