På bättringsvägen

Börjar sakta men säkert återhämta mig.
Idag var första gången sedan i lördags som jag kunnat gå ut med hundarna.
Men de fick gå en och en.
Det var skönt att komma ut, även om jag gick väldigt sakta och det inte blev någon jätte lång runda.

Men det blir mycket vila i några dagar till. Känns inte helt ok ännu.

Något jag kan berätta är att jag fixat en lägenhet. En jättefin sekelskiftslägenhet, genomgående på 95 kvm med två kakelugnar. Vet inte vad vi ska med dem till, men det ska tydligen vara en fin detalj?
Ligger mitt i Landskrona centrum, 30 sekunder från mitt jobb, mycket nära till slottsparken, citadellet och havet. Så jag tror det kommer bli bra. Många fina promenadstråk för hundarna också.
1:a augusti flytter vi in. Daniel har ingen aning om något, men han får helt enkelt gilla läget =)

Om 16 dagar kommer han hem. Helt otroligt! Men han hinner bara vara hemma i två dagar för sen drar jag med honom till Paris =)

På lördag kommer Blanca och ska bo här i 2,5 vecka när hennes familj ska iväg utomlands.

Selma har börjat löpa, så då kommer väl Lucy börja när som helst också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0