Världsskådis i stan

I fredags var vi på studensfirande hos min kusin Lotta. En väldigt trevlig fest hade de ordnat, med god mat, trevligt sällskap, tal och dans.
Jag gissar att höjdpunkten var studentpresenten från hennes mor och far som nämligen var en splitter ny motorcykel.

Igår var det rockkonsert i Landskrona vid citadellet. I samband med det så var det ett hollywoodgäng på plats för att leta nya skådespelartalanger och nya ansikten. Min andra kusin var på plats och var en av de sökande. Men bara en av alla sökande gick vidare och denna gången blev det inte hon.

Jag blev tyvärr dålig på kvällen och fick ta med hundarna och åka hem tidigt. Väl hemma satte en feberfrossa igång som jag lidit av hela natten.
Men för de som orkade stanna länge på konserten (som mina föräldrar) fick minsann se världsskådisen Jack Nicholson i egen hög person för några ögonblick när han vinkade till publiken.

Det har spekulerats mycket i om han skulle komma eller ej och det slutliga beskedet var att hon inte skulle komma. Men desto större överraskning när han faktiskt dök upp.
Tidningarnas journalister hade inte stannat kvar till slutet, så i morgonens tidning kunde vi läsa att Jack Nicholson inte dykt upp.
Men min pappa skickade då in ett tips imorse om att han visst varit där och sedan blev han genast uppringd och intervjuad och 5 minuter senare så låg det en ny artikel ute på hd.se.
Pappa hann även få några bilder som tidningen tacksamt tog emot, även om de inte blev jätte bra.

Här kan man läsa artikeln: http://hd.se/landskrona/2011/06/12/kuppen-nicholson-dok-upp/

Jag är ledsen att jag inte själv kunde vara kvar, för han är en favoritskådis för mig!


Grattis till ännu en av Lucys kullsyskon som fått HD:A och ED: 0
Det är strålande resultat än så länge och vi gratulerar vår uppfödare Renate till en mycket lyckad kombination och otroligt härliga hundar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0