Jaaaaa =)

Äntligen har Lucys röntgenresultat lagts ut och hon har HD A och ED 0. Gud vad glad jag är nu!

Men det var ju tur att det blev så, för när min veterinär Carin tittade på bilderna så sa hon:
"Om inte detta blir A-höfter så slutar jag som veterinär"
Det var tur att hon hade rätt, för jag vill absolut inte att hon ska sluta.
Hon var lika säker när jag röntgade Dixie. Då sa hon att det var klockrena A-höfter och inget annat. Och det blev det.

Jag är så glad att båda mina flickor nu har utmärkt hälsostatus! Yippiiiiii! Det måste firas!


Kommentarer
Postat av: Gunmai o Liza

Grattis!

2011-03-17 @ 14:04:18
Postat av: Pernilla

GRATTIS!!!

2011-03-17 @ 19:04:46
Postat av: Marie Widblom

Grattis, nu får du fira i dagarna tre.

Marie

2011-03-17 @ 21:09:35
URL: http://www.laspezias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0