Skötseldag

Idag var Bruno här och fick en ny sommarsfrisyr.
Han blev väldigt fin och fick en mörk chockladbrun färg när alla ljusa toppar klippts av. Glömde tyvärr ta bild.
Sen blev det bus med Lucy ett tag.
Dixie håller koll på dem och ser till att det inte blir för vilt. Bruno har stor respekt för sin mor.

Jag och hundarna gick sedan långpromenad på nytt ställe där det även blev lite träning som jag tvingade mig själv att få till. Men har man inte lust så är det bättre att låta bli, för det brukar inte bli så bra och det blev det inte heller.

Sen har jag borstat hundar till vansinne. Dixies alla döda hårstrå är nu borta och fyllde en halv kasse.
Hon ser ut som ett stort burr.
Halva Lucy är också klar, men man blir trött i axlar och rygg efter ett tag, så restan tar vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0